دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

طراحی کابینت آشپزخانه درجه یک ارزان

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه درجه یک

طراحی کابینت آشپزخانه درجه یک ارزان

۵۷ بازديد

در طراحی کابینت آشپزخانه بسیاری از خانواده ها دوست دارند که از رنگ های شاد به بهترین شکل درکابینت های آشپزخانه استفاده کنند. آن ها عاشق تنوع پذیری کابینت های  سفید می باشند. اگر از کابینت های ام دی اف سفید یا کابینت های هایگلاس سفید استفاده میکنید شاید تصور کنید که این کابینت ها بیش از تکراری هستند بخصوص اگر کابینت ها ساده باشند. اگر می خواهید کابینت های آشپزخانه ارزان و با کمترین هزینه طراحی کنید به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن آشپزخانه ای شیک کمی آن را از سفیدی یک دست خارج کنید و از رنگ های روشن و گاها تند در طراحی کابینت آشپزخانه ی منزل خود استفاده نماید. 

شاید به این فکر کنید که استفاده از رنگ های تند در کابینت اشپزخانه ی سفید و یکدست ممکن است تضادی ناپسند ایجاد کند اما برعکس استفاده از یک رنگ تند پرشور می تواند روی کابینت های سفیدی بیشتر تاکید کند، به خصوص اگر کمبودی احساس کنید اما نتوانید آن را پیدا کنید. اگر شما نیز از داشتن کابینت های کاملا سفید واهمه دارید تنها چیزی که در طراحی کابینت آشپزخانه ی منزل خود نیاز خواهید داشت کمی انرژی است و بهترین روش برای انجام این کار استفاده از رنگ تند در طراحی کابینت آشپزخانه است. اگر نمی تواند تصور خاصی از رنگ های پرطرفدار داشته باشد تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ آبی آسمانی:

رنگ ابی آسمانی یکی از بهترین رنگ ها برای کسانی است که موافق بکارگیری رنگ تند در طراحی کابینت آشپزخانه نیستند. آبی آسمانی می تواند آرامش آسمان را به منزل شما بیاورد. این رنگ با وجود شاداب بودن آرامش و سکوت را با خود بهمراه دارد. رنگ آبی پس از ترکیب شدن با کابینت های سفید یکدست ظاهری مدرن و امروزی به فضا می بخشد. اگر هنوز هم می خواهید کابینت های شما سفید باشند بکارگیری رنگ آبی در دیوارها نیز ایده ی خوبی برای تغییر فضا خواهد بود.
 

طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ آبی ارغوانی:

ارغوانی رنگی برای ثروتمندان نامیده می شود. رنگ بنفش به رنگ قرمز نزدیکتر است اما آبی ارغوانی  بین ارغوانی و قرمز قرار دارد. این رنگ در دسته ی رنگ های کلاسیک قرار می گیرد اما هنگامی که با سفید ترکیب می شود ظاهر آشپزخانه را به آشپرخانه ی مدرن تبدیل میکند. و بسیاری از نو عروس ها از این رنگ در کابینت های آشپزخانه ی خود استفاده می کنند. درجات آبی ارغوانی متفاوت بوده و بکاربردن آن  طراحی کابینت آشپزخانه بستگی به سلیقه ی شما دارد.
 


طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ زرد:

کابرد های رنگ قوی و شاد زردفراوان می باشد. استفاده از رنگ زرد در کابینت آشپزخانه بسیارخودنمایی می کند و نظر همه ی افراد را به سمت خود جلب می نماید. یکی از بهترین راه ها برای آوردن رنگ زرد به منزل بکاربردن آن در کنار رنگ سفید است. وقت آن شده است که تمام رنگ های محافظه کارانه ی  خود را فراموش کنید و کمی شورو نشاط توصیف ناپذیر به آشپزخانه ی خود بیاورید.
 

طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپرخانه با رنگ سبز:

بدون شک رنگ سبز نماد سرزندگی و شادابی در منزل می باشد. به طور کلی رنگ سبز برای اکثر فضاهای منزل از جمله آشپرخانه مناسب می باشد. شما می توانید از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی و رنگ مکمل را سبز انتخاب نمایید و از داشتن این رنگ در آشپزخانه ی خود بهره مند شوید. رنگ سبز شامل درجات مختلفی می باشد که هر کدام حسی متفاوت را به ببینده القا میکند. پرطرفدارترین رنگ سبز در دکوراسیون آشپزخانه کابنیت سبز لیمویی، کابینت سبز سدری، کابینت سبز زیتونی، کابینت کله غازی می باشد.
 


طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ بنفش:

تن های رنگ بنفش به قدری زیاد است که شما می توانید کابینت آشپرخانه ی خود را با طرحی نو به کمک این رنگ طراحی و خلق کنید.بطوری که هیچ کجا مشابه آن را ندیده باشید. رنگ بنفش جز رنگ های پرقدرت در دکوراسیون منزل به شمار می رود که اتفاقا ترکیب ان با رنگ سفید همواره مد نظر طراحان برجسته ی کابینت بوده است. نوعروس ها علاقه ی زیادی به استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون اشپرخانه ی خود دارند.
 

طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ نارنجی:

رنگ نارنجی در آشپزخانه احساس گرم و عجیب و شادی و هیجان بالایی با خود به همراه دارد. پس اگر دوست دارید هیجان و شوری مضاعف را به آشپزخانه ی خود بیاورید از رنگ نارنجی در دیواره ها و یا در کنار کابینت های سفید آشپرخانه ی خود بیاورید. رنگ نارنجی را به عنوان رنگ پاییز می شناسند. اگر دوست دارید به فضای آشپرخانه ی خود حال و هوایی پاییزی بخشید بهتر است از رنگ نارنجی درآن بهره ببرید.
 
دکوراسیون کابینت رنگی 


طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ قرمز:

اگر اندام لاغری دارید و یا احساسا افسردگی می کنید به شما توصیه می کنیم از این رنگ در ترکیب آشپرخانه ی منزل خود استفاده کنید. این رنگ پر حرارت بوده و در اشپرخانه سبب ایجاد هیجان می شود. استفاده ی زیاد از این رنگ را به شما توصیه نمی کنیم اما این رنگ در کنار رنگ سفید می تواند یکنواختی کابینت های شما را از بین برده و بعکس هیجان و شور را جایگزین آن نماید. ترکیب رنگ قرمز با کرم و شیری نیز می تواند ترکیب بسیار زیبایی باشد.
 

طراحی آنلاین کابینت آشپزخانه


اگر قصد خرید و طراحی کابینت نو برای منزل خود دارید و یا می خواهید بخشی به آن اضافه نمایید طراحی آنلاین کابینت آشپزخانه ایده ی خوب خواهد بود. شاید آوردن یک فرد غریبه در منزل و کمک گرفتن از او در طراحی کابینت کمی ترسناک باشد اما شما با کمک طراحی آنلاین کابینتمی توانید بهترین طرح و نوع کابینت را سر فرصت انتخاب نموده و نگرانی از این بابت نداشته باشید.
این روش یکی از کم هزینه ترین زوش های سفارش کابینت ام دی اف می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.